Displej
-
Rgb& pozice(int x, int y): Vrátí pixel na dané pozici -
void nastavBarvu(int x, int y, Rgb color): Nastaví barvu pixelu na dané pozici -
void vycisti(): Vyčistí celý displej -
void vypln(Rgb barva): Vyplň celý displej barvou -
void nakresliObdelnik(int x, int y, int sirka, int vyska, Rgb barva, int tloustkaCary = 1): Nakreslí obdélník se zadanými parametry -
void nakresliObdelnik(const Obdelnik& obdelnik, Rgb barva, int tloustkaCary = 1): Nakreslí obdélník se zadanými parametry -
void nakresliObdelnikVyplneny(int x, int y, int sirka, int vyska, Rgb barva): Nakreslí vyplněný obdélník se zadanými parametry -
void nakresliObdelnikVyplneny(const Obdelnik& obdelnik, Rgb barva): Nakreslí vyplněný obdélník se zadanými parametry -
void nakresliCtverec(int x, int y, int strana, Rgb barva, int tlouskaCary = 1): Nakreslí čtverec se zadanými parametry -
void nakresliCtverecVyplneny(int x, int y, int strana, Rgb barva): Nakreslí čtverec se zadanými parametry -
void nakresliKruznici(int stredX, int stredY, int polomer, Rgb barva): Nakreslí kružnici s danými parametry -
void nakresliKruzniciVyplnenou(int stredX, int stredY, int polomer, Rgb barva): Nakreslí vyplněnou kružnici (kruh) s danými parametry -
void nakresliCaru(int x1, int y1, int x2, int y2, Rgb barva, int tloustkaCary = 1): Nakreslí čáru -
void ukaz(int intenzita = 255): Vykresli připravený snímek na displeji
-
Rgb& at(int x, int y): Returns reference to pixel on that position -
void setColor(int x, int y, Rgb color): Set the color of pixel at specified position -
void clear(): Clear the display -
void fill(Rgb color): Fill the display with color -
void drawRectangle(int x, int y, int width, int height, Rgb color, int strokeWidth = 1): Draw rectangle with specified parameters -
void drawRectangle(const Rectangle& rect, Rgb color, int strokeWidth = 1): Draw rectangle with specified parameters -
void drawRectangleFilled(int x, int y, int width, int height, Rgb color): Draw filled rectangle with specified parameters -
void drawRectangleFilled(const Rectangle& rect, Rgb color): Draw filled rectangle with specified parameters -
void drawSquare(int x, int y, int size, Rgb color, int strokeWidth = 1): Draw square with specified parameters -
void drawSquareFilled(int x, int y, int size, Rgb color): Draw filled square with specified parameters -
void drawCircle(int centerX, int centerY, int radius, Rgb color): Draw circle with specified parameters -
void drawCircleFilled(int centerX, int centerY, int radius, Rgb color): -
void drawLine(int x1, int y1, int x2, int y2, Rgb color, int strokeWidth = 1): Draw line -
void show(int intensity = 255): Show prepared frame on display
Příklad použití
#include "Logic.hpp"
#include <iostream>
void logicMain() {
while (true)
{
display.fill(Rgb(255, 0, 0)); //red
display.show(30);
delay(3000);
display.clear();
display.drawLine(1, 0, 8, 0, Rgb(255, 0, 0)); // red
display.drawLine(0, 1, 8, 9, Rgb(0, 255, 0)); // green
display.show(30);
delay(3000);
display.clear();
display.drawRectangle(0, 1, 8, 4, Rgb(255, 0, 0)); // red
display.drawRectangle(4, 3, 6, 5, Rgb(0, 255, 0)); // green
display.show(30);
delay(3000);
display.clear();
display.drawRectangleFilled(0, 1, 8, 4, Rgb(255, 0, 0)); // red
display.drawRectangleFilled(4, 3, 6, 5, Rgb(0, 255, 0)); // green
display.show(30);
delay(3000);
display.clear();
display.drawCircle(3, 3, 2, Rgb(255, 0, 0)); // red
display.drawCircle(6, 7, 3, Rgb(0, 255, 0)); // green
display.show(30);
delay(3000);
display.clear();
display.drawCircleFilled(3, 3, 2, Rgb(255, 0, 0)); // red
display.drawCircleFilled(6, 7, 3, Rgb(0, 255, 0)); // green
display.show(30);
delay(3000);
display.clear();
display.drawSquare(1, 1, 3, Rgb(255, 0, 0)); //red
display.drawSquare(4, 5, 4, Rgb(0, 255, 0)); // green
display.show(30);
delay(3000);
display.clear();
display.drawSquareFilled(1, 1, 3, Rgb(255, 0, 0)); //red
display.drawSquareFilled(4, 5, 4, Rgb(0, 255, 0)); // green
display.show(30);
delay(3000);
display.clear();
display.at(0, 0) = Rgb(255, 0, 0); // red
display.at(4, 7) = Rgb(0, 255, 0); // green
}
}